tirsdag, april 28, 2009

“Du er lekker!!”

2

I dag har jeg vært på kurs.

Av og til liker jeg og pynte meg litt ekstra, spesielt når jeg skal på kurs. Det skjer ikke så ofte i året, og derfor syns jeg det er kjekt.

Audrey-Hepburn_HG[1]

I dag hadde jeg bestemt meg for å ta i bruk mine veldig skjelden brukte høyhæler. Fin topp, tights og min ynglings jakke. En dongeri jakke i A-form, 50/60 -talls stil (heia H&M)
Og siden denne jakken er i den stilen, syns jeg det passet seg med sterk eye-liner.
Så…. da trippet jeg avgårde på hæler, med veske på armen, eyeliner og stoooore solbriller…. ja og ynglingsjakken min….

Kurset var kjedelig, holdt på å sovne….

Audrey15

Da jeg kom inn døren hjemme i dag, ca 20 minutter før fotballtreningen til min sønn satt han og faren ved bordet og spiste middag.

“Du skal være med på trening i dag!!”- sier min sønn….
“Å??” sier jeg, selv om jeg hadde tenkt det, “hvorfor det?”

“DU ER LEKKER”- Du må være med og vise deg i dag!!!!

Jeg elsker min sønn……

3 kommentarer:

  1. Ja, det er veldig eilig å høre det;) Og når det kommer fra barna så vet du at der ÈKTE i tillegg;)

    SvarSlett
  2. For ein utruleg herleg kommentar, og det beste av alt, ein veit at den kjem rett frå hjertet:-)

    SvarSlett
  3. Så herlig!
    Min sønn pleier å si at jeg er like fin som en stjerne/ engel...
    Vi er heldige!

    SvarSlett

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...