tirsdag, mars 31, 2009

...og så var det denne tålmodigheten da....

Jeg tenkte tidligere på meg selv som tålmodig.....
de som ikke bor med meg kan kanskje fremdeles se på meg slik..... men jeg lover......
jeg er ikke det.....

Det er også en god grunn for at jeg har holdt meg unna blogging tidligere. Jeg blir veldig entusiastisk og gira og ikke minst avhengig, men når jeg ikke får det til slik jeg vil, så blir jeg rasende.....

og til slutt gidder jeg ikke mer......

Denne gangen skal jeg ikke gi meg.....

I dag hadde jeg tatt fram kaffekoppen

og tenkt gode tanker, fordi jeg ville forberede meg til å fikse på siden.

Kanskje noen kan se at det finnes usynlige linker på siden min??? Det er et problem jeg ikke greier å fikse!!!! Kan noen gi meg tips og litt nybegynner hjelp?? Da går jeg nok fra slik:

til slik:

Ha en fortreffelig dag

1 kommentar:

  1. Jeg så du hadde det her på kommentar felt og slikt, men jeg vet helt ærlig ikke hva som har skjed...hmmmm...Men har sett det hos andre nybegynnere, hvis det er noen trøst, og det er det jo selvsagt ikke...hahah:)

    SvarSlett

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...