lørdag, mars 28, 2009

Nå er det fredda`n....

Jeg har gått i hele dag og tenkt på hva jeg ville skrive i bloggen i dag.... Jeg vil jo gjerne at den skal være perfekt og flott og fin og at andre skal synest det også....
I kveld (eller egentlig både ettermiddag og kveld) har jeg sittet og sett på andre sine blogger. De jeg har vært inne på har jeg funnet på en annen blogg jeg virkelig liker (jeg må bare finne ut hvordan jeg lager en kobling uten å sette hele adressen inn, sånn når man skriver denne)
Jeg vet jeg vil skrive mye, og flere av de bloggene jeg har sett i dag har vært helt fantastiske mht bilder..... Nå har jeg et crappy kamera foreløpig, men det skal det bli en ordnings med.
Jeg tenker at min blogg må være en del av det jeg tenker på.....
Nå i kveld fant jeg meg et glass med deilig rødvin og tenkte tanker videre på blogg. Noen ganger vil jeg skrive om det jeg opplever på jobb; undervisning eller opplevelser med elever (rent generelt og helt anonymt selvfølgelig), noen ganger opplevelser, gleder og sorger med familien og noen ganger bare meninger, holdninger og tanker som svever i hodet mitt.
I kveld har jeg og min sønn sett på Norske Talenter.... Han gleder seg til fredagskveld når vi skal se på tv sammen, med popcorn og kos.
Slik som han ligger der er dessverre det som kun skjer i noen minutter av gangen.......
Ellers hopper han, står han eller går fram og tilbake. Han kan danse for meg, spørre meg om hundre forskjellige ting; helst om ting han vil være med på og som koster masse penger
Min herlige skjønning...... og jeg er hans sussebass (sier han selv)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...